Half a decade

Vážení a milí, dnes je to přesně 5 let od založení blogu, tehdejšího Fantasy is my weapon - dnešního Iliene writes.
Byla to super jízda, která mě sice stála mnoho času a energie, víc potu a slz než jsem si kdy dovedla představit, ale stála za to od prvního slova až do poslední tečky.
Doufám, že vás to bavilo stejně tolik jako mě a jestli se na to cítíte tak jako já, tak doufám, že nejméně dalších pět let nás společně, moji věrní čtenáři, ještě čeká.
Tímto bych s vámi ráda podělila o některé zajímavosti a fakta, které mě a tento blog provázejí.

● Iliene writes má přes 100 čtenářů a sledujících napříč všemi platformami.

● Pestrá je i návštěvnost. Přes 10 000 zobrazení v České republice. A celkem na 5 000 otevření v zemích jako jsou Slovensko, Polsko, Ukrajina, Rusko, ale také Spojené státy, Kanada, Německo, Francie, či Nizozemsko.

● Může se také chlubit 354 komentáři a odpověďmi.

● Též (silně neprofesionálním, ale vždy s láskou dělaným) designem, který se postupem času dost měnil (jak můžete vidět na screenech) a jehož šablona někdy zůstala celé měsíce a jindy vydržela jen pár týdnů.

● Mimo designu jsem se často musela zabývat i samotným kódováním. V počítači mám díky tomu celkem 17 záloh s různými verzemi blogu. Některé změny byly drastické, jiné naopak nebyly skoro ani vidět. Ať tak či onak, prohledáváním HTML jazyka jsem strávila mnoho dlouhých hodin.

● Nejen blog vystřídal během let dvě jména. I já jsem původně začínala pod přezdívkou Melody♫ a až později přešla na dnes již "zajetou" Iliene.

● K dnešnímu datu bylo publikováno 86 článků:
1 o web-seriálu
2 o hrách
3 o web-komiksech
4 o YouTube kanálech
6 o anime
7 o knihách
8 o seriálech
11 o hercích
12 o mých dobrodružstvích
16 podčárníků o mě, blogu, vesmíru a vůbec
a konečně 18 článků o filmech

● V konceptech je dalších 27 nedokončených článků. Některé dokonce rozepsané již od roku 2014. (Konkrétně například Agents of S.H.I.E.L.D. nebo The story of how I suffered for cosplay.)

● Jen díky tomuto blogu a tomu, co jsem na něj napsala, jsem dostala příležitost publikovat svoje články v časopise Pevnost a začít psát pro web Fantasy Planet. Ať už se s tím tak v budoucnu stane cokoliv, nikdy na něj nezapomenu.

1 komentář:

  1. Je to mocná zbraň a ty ji jako řemdich umíš dobře ovládat. Tak snad vydržíš fantazírovat ještě kupu let!

    OdpovědětVymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow