Fantasy is still my weapon
but not the name anymore

Před čtyřmi roky, když jsem Fantasy is my weapon založila, myslela jsem, že také brzo zase zanikne. Tak jako mnoho mých předešlých, tématicky a fanouškovsky úzce specializovaných, blogů. To se však nestalo.
Během následujících let jsem nedokázala přijít na lepší název, neboť nic mě nereflektovalo lépe - a to bylo hlavní. Čím větší ale blog je a víc lidí se o něj zajímá, tím víc roste moje ego i touha po tom, aby se ještě víc a dál rozrůstal a to již s tímto jménem nelze. Dlouhé, těžko zapamatovatelné a především poměrně abstraktní, to bylo Fantasy is my weapon. A tak jsem se rozhodla pro nelehkou změnu.
Odteď je tak oficiálním názvem blogu Iliene writes.

Spolu s touto změnou, která se časem doufejme ukáže jako změna k lepšímu, bych ráda veřejně ohlásila též i druhý, neméně podstatný důvod, proč k ní vlastně v první řadě došlo.
Facebook stránka věnovaná výhradně mým současným a snad i budoucím cosplayům, Iliene cosplays, byla právě úspěšně spuštěna.
Při výběru názvu Iliene cosplays jsem měla jasno, má původní Facebook stránka pro tento blog, Iliene writes Fantasy is my weapon, mi jej předurčila. Aby obě stránky lépe korespondovaly jedna s druhou, došla jsem k závěru, že bude nejlepší sjednotit formu názvů a blogové jméno zde i na Facebooku zkrátit.
Doufám, že tato změna bude pro Vás, mé nejdražší čtenáře, o mnoho lehčí a méně bolestivá, než byla pro mne. Zároveň však věřím, že i kdyby náhodou nebyla, nebude to důvodem, proč tyto stránky přestanete navštěvovat.

1 komentář:

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow