Shirtinator
(Phasma is MINE)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak jsem svoje tričko snů tvořila. Vsadím se, že byste také chtěli vědět, jak tričko vypadá v reálu. A jedno vám můžu říct už teď.. Vypadá přímo božsky.

Abych ale začla hezky od začátku.
Po objednání trička jsem psala na Shirtinator, objevila se totiž možnost prezentovat jejich tričko na Star Wars akci. Slovo dalo slovo a dohodli jsme se, že v pátek před akcí bych měla mít tričko doma. Jaké překvapení pak pro mě bylo, když tričko dorazilo již v úterý!!
V tisku a dopravě se opravdu překonali, celá výroba i doprava jim trvala jen pět dní a to včetně víkendu. Nejen, že jsem tak tričko mohla mít na akci (foto zde), ale i ve středu ve škole na oslavu mezinárodního dne Star Wars.

Tričko přišlo v papírové obálce, takže jsem nemusela řešit, kam nacpu další obrovskou, nevzhlednou krabici. V obálce bylo tričko úhledně složené v igelitovém obalu s instrukcemi, co se s tričkem smí, a co ne.
Před nošením se mělo tričko dát naruby vyprat. Klasicky v pračce při maximální teplotě 30°C a po uschnutí vyžehlit na nízkou teplotu. Též naruby.V tom byl trochu háček, neboť jsem měla menší potisk i na zádech. Vyřešila jsem to ale chtře. Tričko jsem vyžehlila sice normálně, ale jen kolem potisku. Jak jsem tričko vzala zepředu i zezadu, potisky se tím vyžehlily samy.

Phasma v celé své kráse přes klasický černý rolák.
Materiál trička je příjemný na omak, stejně jako jeho pogumovaný potisk. Ten se vyvedl úplně mistrovsky bez jediné chyby. Odstranění pozadí se i při editování v tak krátkém čase povedlo na jedničku.
Jediné, co mě trochu zarazilo byla velikost. V objednávce jsem zadala, že bych chtěla XL. Počítala jsem s tím, že mi bude extrémně velké. (Stačilo by mi L, ale vždy beru radši větší. Cítím se v něm lépe. ◔◡◔) Když jsem si ale tričko oblékla, bylo akorát. Na druhou stranu, možná to tak osud chtěl a i díky tomu se pak potisk zbytečně nekrabatil.
Who knows...  ¯\_(ツ)_/¯ 

Anyway tričko se moc povedlo a jsem s ním velmi spokojená. Na akce i na normální nošení, jsem si jistá, že svojí milovanou kapitánku jaksepatří vynosím. Chtěla jsem, aby si mě lidi zapamatovali, jestli budu dělat její plný kostým - cosplay a takhle to půjde dvakrát tak rychleji.

Tímto bych ráda poděkovala e-shopu Shirtinator, že jsem se mohla akce "Tričko pro blogera" zúčastnit, a že ke mně byli tak milí a vstřícní.
Teď mě omluvte, jdu péct sušenky. (Dark side needs new batch of Mom-mode Phasma's special cookies!)

On my command, kids... Bake!

1 komentář:

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow