Warm bodies

Soooo...Nedávno mě na Zlu (pozn. tak říká Taya Atsu tumblr) překvapila skupinka zajímavě vyhlížejících gifů z nějakýho filmu. Po bližším přezkoumání tagů a animaček, jsem došla k závěru, že ten klučina na nich, je vcelku sexy, a že těch pár vteřin, co věnuju zkoumání ofik textu distributora a galerce na ČSFD, mi za to stojí... Well... Tak jsem přišla k Warm bodies...

Krátce a stručně se to dá popsat jako postapokalyptická romance na téma: „Fešnej zombie v dobrým stavu hledá dívku. Zn.: Nespěchá. Po smrti je času dost.

No, nechci tu nijak výrazně rozebírat obsah filmu, protože se v některých částech naprosto odkláněl od původního znění knížky..
Dovolím si jen poznamenat, že Nicholas Hoult, kterej si zahrál například postavu Hanka McCoye v X-Men: First Class, je jako R vážně pěknej. (A já měla občas, při sledování, co dělat abych si neposlintala klávesnici..)
Zhlédnutí filmu se však nevyrovná přečtení knížky ani v nejmenším...
Pokud ale stejně radši dáváte přednost filmu, tak se právě tady můžete podívat na trailer s českými titulky..

Well... Ke knize... U nás jí vydali pod názvem Chutná těla (asi můj nejoblíbenější překlad vůbec) a napsal jí Isaac Marion. (Pozn.: Když na to kilknete, máte tam odkaz, kdyby to někoho náhodou zajímalo.. Já vím, že asi ne.. .Ale tak, co kdyby..)
Já si tu knížku zamilovala témeř okamžitě a to už na prvních stránkách, neboť jsem se v ní vážně „našla.” Styl psaní, ta lehkost s jakou se to četlo i to, jak mi R přirostl k srdci.. To vše mi naprosto sedlo do vkusu a musím uznat, že ta kniha má, podle mě, něco do sebe. Má nápad a šmrnc, atmosféru i vtip. Samozřejmě je tu i bonus v podobě úmyslného zvolení jmen R a Julie...

2 komentáře:

  1. Zníš dost nadšeně ohledně knížky, takže se po ní asi nakonec kouknu :) Jinak souhlasím s tím, že Nicholas Hoult byl jako zombík dost neodolatelný :) Jinak já ho mám nejradši ze seriálu Skins :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holy sh*t on a stick, Hoult hrál ve Skins? (◕ₒ◕) Oh deeeeeeeeeer tak to už se na to asi fakt budu muset konečně podívat... (◔◡◔)✿

      Jo ta kniha mi tenkrát (2013) přišla dost dobrá. Ale jestli jsi trošku slabší povaha, tak pozor, místy to bývá trochu nechutné. Není to žádná rozparovačka, takže se to dá zvládnout s humorem, (já jsem zrovna takovej cynyk, tak mi to nevadilo...) ale někdo na to nemusí mít žaludek. Takže jestli nejsi vyloženě fanda do pevně vázaných knih, našla jsem to i na ulož.to, tak si to můžeš nejdřív omrknout.

      Vymazat

„Friendship is born at that moment when one man says to another: What! You too? I thought that no one but myself.“
- C.S.Lewis

Follow